Bakaláři

Úvod > Škola > Příměstské a pobytové tábory > Červenec 2023

Červenec 2023

Příměstský tábor Cestovatelé 3. - 7. 7. 2023

1. den – děti si nejprve namalovaly své bílé kšiltovky. Následovala cesta na golfové hřiště, kde si pod odborným vedením trenéra golfu pana Matouška děti vyzkoušely, jak se tato hra hraje. Po dobrém obědě, který nám také nachystali Golf Sokolov, přišlo na řadu hřiště s prolézačkami.
  2. den – po vyzdobení chodníku před I. stupněm vyrazili malí cestovatelé k místní rozhledně. Cílem ale nebyla rozhledna, šlo se na policii. Policistka J. Mertlová dětem pověděla mnoho zajímavostí nejen o bezpečnosti a vybavení policie. Na závěr byla i ukázka policejního vozu. Po skvělém obědě v dětském centru Fantazie následovalo dovádění na nedalekém hřišti.
  3. den – den začal slibně. Cesta na vlakové nádraží byla příjemná a vlak nás do Chebu přivezl včas. Ale začínalo foukat. Po svačině jsme došli do lanového centra. Tam to bylo moc pěkné. Občasná kapka nikomu nevadila, ale nakonec se spustil pořádný déšť. To už ale byl čas na oběd. Všem moc chutnalo a každý doufal, že po jídle bude i po dešti, ale nebylo. Když přestal největší déšť, tak již byl čas vydat se na zpáteční cestu. Zklamání z nemožnosti navštívit kuličkovou dráhu bylo velké, ale malí cestovatelé nakonec odhlasovali, že do Chebu pojedeme i zítra a již zmíněnou kuličkovou dráhu navštívíme.
  4. den – Hurá na kuličkovou dráhu! To byl cíl opětovné cesty do Chebu. Počasí nám tentokrát přálo a na kuličkové dráze to bylo moc pěkné. Čtvrtý den jsme nebyli jen na kuličkové dráze. Krajinka nabízí mnoho zákoutí, kde je možné si pohrát.
  5. den – po dopoledním hraní na prolézačkách v areálu zdraví následovalo hraní a řádění v centru Fantazie. Kromě her tu na nás čekal i chutný oběd.
    Kliknutím na snímek se zobrazí fotoalbum.

Bad Lausick – pobytový tábor 17. - 16. 7. 2023

Již tradiční pobytový letní tábor v německém BadLausick proběhnul již v druhém prázdninovém týdnu. Jako každý rok měly děti možnost poznat nové kamarády, procvičit a rozšířit své znalosti cizích jazyků a zároveň si užít spoustu legrace.

Program byl bohatý a umožnil účastníkům poznat blíže sousední Sasko. Počasí bylo opravdu slunečné a horké, proto jsme si užili také více vodních hrátek a koupání ve zdejších bazénech a koupalištích. Na vodní hry byl zaměřený také středeční sportovní den, přenášení vodních balonků, přetahování nad bazénky a jiné vodní disciplíny byly v horkém letním dni velmi osvěžující.

Navštívili jsme památník a letiště v Lipsku, zámek v nedalekém Colditz, aquapark Riff, zatančili si na diskotéce, zazpívali u kytary, naučili jsme se navzájem několik frází v našich rodných jazycích a na závěr si vyměnili kontakty, abychom se mohli spojit, než se zase uvidíme.

Příští tábor plný zážitků, legrace, prázdninových lásek a nových přátel, začíná 7. července 2024, na viděnou!

Lucie, Petra a Martina

Příměstský tábor HURÁ, NA ŠKOLNÍ OLYMPIÁDU! 24. 7. až 28. 7. 2023

První den si táborníci užívali s lasergame, při kopané a přehazované.
Druhý den nám střídavě pršelo, proto musela být zrušena zábava v lanové centru. Vodu si táborníci užili v teplejší podobě a zůstali celý den ve vodě.
Třetí den byla zábava v Jumparku, který jsme mohli navštívit i díky příspěvku Městského úřadu v Sokolově, kterým naše město podpořilo příměstské tábory. Děkujeme. Po jumparku následovala zábava - nerfky, tanec a florbal...
Čtvrtý den byl ve vodáckém duchu - sjížděla se Ohře na raftech.
Pátý den si táborníci vyzkoušeli střelbu ze vzduchovky, lukostřelbu, zahráli si vybíjená a ringo. Také si všichni zkusili laser x a noční kopanou. A ještě na všechny čekala výroba zmrzlinového poháru.